Rozhovor s #11

Máme tu další oporu týmu, kterou jsme krátce vyspovídali - Martin Bartošek #11

Jak Dlouho už hraješ za Critters?

Ahoj Skuhry, s Critters jsem začal trénovat před sezonou 18/19, takže součástí týmu jsem něco přes 4 roky.

Jak si se k týmu dostal?

Oslovil jsem vás na internetové stránce, kde jste hledali nové členy a za pár dní od tebe přišla odpověď a domluvili jsme se na tréninku - takže draftu vděčím tobě:)

Hraješ s číslem 11. Proč zrovna to?

Jedenáctka je moje nejoblíbenější číslo, ale paradoxně jsem si ho nevybral. Byl první zápas a Kotouč (Jirka Brunclík) po mě hodil dres a takto mi bylo číslo přiděleno - asi náhoda.

S kým hraješ nejraději v lajně?

Nejvíc si rozumím s Brabym a Danym. Všichni máme podobný styl hry a dokážeme si na hřišti vyhovět.

Co si myslíš, že by se mohlo v týmu změnit, abychom byli lepší?

Nejradši bych vymazal loňskou sezonu, která nám jednoznačně ukázala zeď a špatný směr, kterým jsme se vydali. V létě jsme měli pár porad, kde jsme si vyjasnili určité věci a myslím si, že aktuální situace v týmu je na výbornou. Neměli bych tedy nic.

Oblíbený soupeř?

Toho asi nemám. Nejlepší soupeř je pro mě ten, kerý se snaží hrát čistě, bez zákeřností, nadávek a nesnaží se nás ztrapnit. Pokud by byla otázka opačná, tak by se pár adeptů našlo!

Na co rád vzpomínáš?

Vzpomínek je opravdu mraky. Asi nedokáži vypíchnout nějakou konkrétní. Rád určitě vzpomínám na první výhru, která byla vydřená proti Pandám nebo na hospodské večery, které vždy stojí za to :-D

Před nějakým časem si měl velké problémy s kolenem. Jak si na tom teď?

Od operace jsou to už 3 roky, kdy jsem měl prasklý křížový vaz a meniskus. Musím zaťukat, ale kolení drží! Občas v něm píchne nebo zabolí, ale nesmíš se tím zaobírat. Hraju s ortézou, která dodává hlavně pocit jistoty, že je vše oki.

Máme za sebou dva turnajové dny. Jak by si je zhodnotil?

Výsledkově bych je zhodnotil jako den a noc. První turnajový den jsme předvedli sice dobrou hru, při které se nám dařil držet míček, ale štěstí nám moc nepřálo a dostali jsme pár smolných branek. Na druhém turnajovém dni jsme vyhráli všechny tři zápasy. Bohužel jsme se ale mnohdy nechali zbytečně strhnout hrou a hrálo se pak hodně nahoru a dolu. Víme, na čem musíme na dalších trénincích zapracovat, abychom se posunuli o kus dál!

Letos si se oženil. Jak se cítíš v chomoutu?

Byl to nejkrásnější den v životě. Cítím se krásně! Ztvrdili jsme naši dlouhou lásku s Adélkou v rodinu. Jsem nejšťastnější!

Díky za rozhovor #11